Wednesday, July 15, 2009

ZOO Barcelona

Počas návštevy barcelonskej ZOO poriadne pražilo slnko, takže aj zvieratká boli ospalé a niektoré sa dokonca ani neukázali.

Pštrosy podriemkávali postojačky


bábätká v chládku...


niektoré sa schovávali v tieni mamy (bola som prekvapená, aké sú malé páviatka maličké)


nosorožcom teplo neprekáža, veď sú z Afriky


žirafy ešte obedujú




malá už má siestu


veľký a sám. Jeho kamarát je za plotom.


Surikatky


...a toto je čo?


oddych


kŕmenie


kráľ zvierat


tapír - žasnem nad tým nosom


vyzerajú ako sochy




táto veľryba uviazla na plytčine a nedokázali ju už zachrániť... a ani vypchať. Tak je tu len kostra.


objavovať svet v bezpečí


... lebo nebezpečenstvo nespí




úžasné fľaky


vyhrievanie sa na slniečku


prázdniny pri vode, čo viac si želať?




veľmi prítulné tučniaky




neprítulný macko




inteligencia...


a hravosť


únava


vtákoviny...



5 comments:

ludmila said...

Wooow, Lucka, tie fotky sú úžasné! Aj ja som bola tu v Dubline v ZOO ešte v máji, ale teraz strácam odvahu dať na blog moje fotky... Krásne portréty. Najviac sa mi asi páčili tá levica a krokodíly. Asi preto, že ja som ich tu nevidela. Ani mnoho ďalších zvierat. Aj tu bolo vtedy veľmi teplo a všetko to bolo pozaliezané v tieni alebo v brlohoch.. :-)
Aj tá kostra je super!

Lucia Bérešová said...

Dakujem :) Ludka, daj na blog svoje fotky, aspon mozeme porovnavat, ake zvieratka tam mate vy :)

Lukass said...

:-D parada :-D ta lama to je ale lama :-D ma to na salame :-D fest parada

Lucia Bérešová said...

Dakujem :)

ludmila said...

Hm, to nie je len tak, moje fotky sú o dve triedy horšie... Asi by som si fakt mala zaobstarať lepší foťák, alebo... je chyba vo fotografovi. Mám dosť takých pletivových a sklových fotiek. Delfíny tu nemáme...:-( Teda, aspoň ja som ich nenašla :-P Ale tulene boli podarené, a tiež nám čosi pekné predviedli :-)