Sunday, April 18, 2010

Zarobme na biede

Vsetci dobre vieme, aka je situacia s islandskou sopkou a ako to skomplikovalo letecku dopravu. Miliony ludi je odrezanych od sveta na letiskach a v hoteloch, lebo im zrusili let. Postihlo to aj mna, mala som v piatok letiet. Moj let zrusili a po dni stravenom na letisku som sa vybrala domov, hladat dalsie alternativy a cakat. Po dvoch dnoch zistovania moznosti vobec nevyzeraju ruzovo. Vlaky a autobusy su beznadejne vypredane a ceny okamzite vyleteli do zavratnych vysok. Kasleme na vas, ludia, vobec nam neprekaza, ze mate male deti, pracu, starych rodicov, ze ste sa tri dni nesprchovali, lebo trcite na letisku, prachy su prachy. Zajtra by sa malo opat rozlietat. Chcela som si kupit letenku. Do Viedne najlacnejsia stoji 400€, do Krakowa 1300€, pred tyzdnom boli za 80€. Neviem preco som naivne dufala, ze velke korporacie ukazu srdce a sucit. Samozrejme, ze sa tak nestalo. Viem, ze pocas tychto dni stratili vela penazi, ale zmykat ludi, o ktorych vedia, ze si tu letenku aj tak musia kupit, lebo nemaju inu moznost sa mi zda neferove. La vida es la vida... A niektorym ani vulkan nedokaze zobudit srdce. Nieto este clovek...

No comments: