Tuesday, September 9, 2008

Holidays in Catalunya 2

Altafulla

Vecer


v noci

"dzura v zemi" alias studna


zamok pocas dna

... ma krasnu branu s netopierom

...kracal prazdnou ulicou...

... este stale v nom niekto byva



to je pamiatka na prvych castallers, ktori postavili vezu z 8


moj chlap sa driape na kazdu skalu... aj na tie male

susedia... mala Alba

vyhlad z okna chaty


havo sa tulal
zamyslenie...
pred burkou


zamok na plazi
a taky minizamok... tiez na plazi
maly rytier






Altafulla












2 comments:

ludmila said...
This comment has been removed by the author.
ludmila said...

Keď som ten príspevok vymazala, načo píše, že bol odstránený a nevymaže rovno všetko..? Iba som v ňom spravila chybu a chcela som ho zmazať a napísať nový... téééda...:-)
Ja len že som chcela vyjadriť Lucke podporu a nádej, že s fotkami neskončila, ale sa eštelen rozbieha...:-) Ale v pôvodnom znení komentára to už nie je ono...;-)