Wednesday, February 11, 2009

Potulky Barcelonou

Včera som sa bola poprechádzať po La Rambla Barcelone, posedieť pri mori, vyhriať sa na slniečku. Fotky sú robené len mobilom, nechcela som ťahať foťák a provokovať zlodejov.

Jeden z domov Gaudího




pri hlavnej ulici La Rambla môžete natrafiť na malé námestíčka


prístav. Super sa tam sedí na drevenom moste a číta




tento chlapík si tam len tak pláva hore - dole






keď prístav, tak prístav




most La Porta del Mar (brána mora)


budova pri prístave, ale nemám šajn, čo




Krištof Kolumbus ukazuje, kam smeroval


poto som zablúdila na trh... všetko až bolestivo čerstvé

















4 comments:

Anonymous said...

Juuuuuj, ako ti zavidim Lucik, hned by som sa tam vratila! To slniecko, atmosfera, more... A to ovocie, na tom skvelom trhu som nikdy neodolala ich cerstvym ovocnym mixovanym dzusikom a ovocnemu salatu.. furt som si dala :D Ale je tam aj skareda cast, ta s masom, sice plody mora- penke, ale kde su tiez vieratka odrate z koze a s hlavami, s ocami! to je fakt nechutne.. Blew

Lenka

Lucia Bérešová said...

to hej, ked vidim aj tu, v Terrasse na trhu kury este s hlavami, kraliky odrate z koze este s cerstvou krvou a ocami.... brrrr... aj ma chut prechadza. To uz volim krevetky a podobne.
Ale dzus som si dala aj ja :). Tiez som neodolala :)

ludmila said...

Lucka, pekne bloguješ, príspevky a fotky pribúdajú, tak sa mi to páči...:-) Len tak ďalej. Barcelona a more sú krásne, dúfam, že časom nám pribudnú ďalšie fotky, rovnako ako z Terrassy... Inak, fascinuje ma to ovocie nastavané do radov ako vojačikovia...:-) Ako dlho to asi stavali..? :-)

Lucia Bérešová said...

to ovocie tam je uzasne, nabije enrgiou, uz ked vidis tie farby :)
Neviem, ako dlho to stavali, ale maju to tak nastavane kazdy den :)