Tuesday, February 3, 2009

Catalunya - prvé dojmy

Takže. Aby som vás uviedla do obrazu. Bývam v meste Terrassa pri Barcelone, v Katalánsku (keď tu poviete, že v Španielsku, tak vyfasujete minimálne škaredý pohľad, ak nie po držke :) ) O meste a živote tu ešte budem písať, ale najprv sa tu musím porozhliadať a zorientovať. Na začiatok dávam pár fotiek.

Výhľady z balkónov. Bývam v samom centre mesta, tak veľa prírody nečakajte :) Ale blízko sú krásne parky.
Toto je terasa susedov o poschodie nižšie. Ak budú robiť párty, aspoň bude blízko.




ulica C/ Antoni Torrella - moja nová adresa

jedna z ulíc centra - Rambla

A teraz byt: Toto bola naša prvá večera v obývačke:


Kuchyňa teraz (neviem prečo tak sčernel kameň okolo sporáka a pod oknom, ale špinavé to nie je. Poradíte?)




obývačka teraz




5 comments:

Lukass said...

no. pekne pekne. či aj hraš na tom klaviri ? :-D a čo susedia? ešte si asi nezvykli čo? ale pekne.
...len ho nebi, bo ked ho budes bit, ta si ho zoberiem ja :-)))))

Lucia Bérešová said...

hej, hram na nom, ale asi si k nemu budem musiet kupit sluchadla... este ze sa to da vyriesit aspon tak. Susedov som este nepocula, su tu poriadne hrube mury. Zatial sa nebijeme, ked sa zacneme, dam ti vediet :). Co by na to povedala Sisa?

ludmila said...

No pekne pekne! ;-) Steny obývačky majú peknú farbu... Spolu s farbou gauča a nábytku tvoria pekný kompromis :-)
Pozerám, že máte aj ďalšieho člena rodiny. Ten maco si vysedáva na čestnom mieste na gauči...:-) Ako sa volá?
Aj keď si to priamo nevyjadrila, verím, že Tvoje prvé dojmy sú pozitívne (hlavne ako si sa potešila možnosti blízkych párty u susedov ;-)) Je to zvláštne volať domovom úplne cudziu krajinu a byt, nie? Prajem, nech sú pozitívne aj tie ďalšie dojmy. A ďalšie a ďalšie...

Lucia Bérešová said...

Macko sa vola uplne typicky - Teddy.:) Dnes nam konecne zasvietilo slniecko a svet vyzera velmi optimisticky. Co sa mi paci, su tu slnieckovi ludia, este som nevidel ani jedneho zachmurenca a to som pobehala vsetky mozne urady. Ked si to porovnam s polskymi uradmi (so slovenskymi neviem, davno som nebola, okrem policie, kde boli fakt velmi mili) , tak je to pre mna velke prekvapenie. Nerobi im problem venovat ti dostatok casu, vsetko vysvetlit, pomoct, uz len to, ze ti podaju ruku na privitanie urobi hned iny dojem... a oslovoju ta meno, kedy len mozu. Zatial velke + :)

Anonymous said...

vidno rozdiel medzi terrassou a gironou :)

Lenka