Wednesday, December 2, 2009

Náladovky


 


Warszawa





 Izmir







Dani


7 comments:

ludmila said...

Veľa fotiek nejde rozkliknúť! Dá sa s tým niečo robiť? Rada by som si ich pozrela zväčšené, nie je to ono, keď sú také drobné...

Lucia Bérešová said...

Ludka, ked kliknes na nadpis (modry) nad obrazkom, otvori ti ho. Je to nejaka divna inovacia, s ktorou este neviem pracovat. Tie, co maju cierne nadpisy, rozkliknut na fotke.

ludmila said...

jjjááááj... :-)
dotaz: ako bola urobená posledná fotka?

Lucia Bérešová said...

ako stativ som pouzila lavicku, nastavila som siroko otvorenu clonu, cas expozicie 10 sekund, samospušť , kym sa to aktivovala, prebehla som za neho, zasvietila mobil a v totalnej tme som mu svetlom z mobilu kruzila okolo hlavy. Zaklad je, ze Dani sa 10 sekund nesmel pohnut, aby nebolo rozmazane. Trosku sa sice pohol, ale este sa da :)

Lucia Bérešová said...

a este - robit v tme :)

ludmila said...

:-) Mňa raz Svaťo fotil tak, aby som bola dvojmo na fotke, v polke času expozície som sa mala bleskurýchle posunúť trocha ďalej, ale veľmi to nevyšlo, lebo som síce bola dvojmo, ale na obidvoch stranách priesvitná... :-) Inak super nápad, dobre, že som sa spýtala, myslela som, že ste iba využili nejaký svetelný nápis, prípadne jeho odraz, alebo niečo podobné...

dani said...

Very nice picture, the last one!! Have a happy new year!!
Dani